zondag 6 juni 2010

Indian Spirits







Deze week niet veel gedaan, ik ben naar Rotterdam geweest een paar dagen om op mijn kleindochters te passen en aangezien ik er nog niet eens aan toe ben gekomen om de spullen van vorig weekend op te ruimen, werken, campagne voeren, werken, loop ik nu echt achter de feiten aan te hollen. Gelukkig zijn de verkiezingen woensdag afgelopen en komt alles weer in een rustiger vaarwater. Ik ben vandaag weer aan een boek begonnen met de pelmet blaadjes die ik geverfd had een poosje geleden. Er zijn er al drie klaar. De titel en tevens het thema is Indian Spirits.

I didn’t do much this week; I went to Rotterdam for a couple of days to babysit on my granddaughters and because I even had organized the things from last weekend, working, conducting campaign for the elections, working again, I am really behind the facts at the moment. Fortunately the elections are over this Wednesday and everything is a lot quieter. Today I started a new book with the pelmet pages that I painted a while ago. There are already three pages finished. The title and also the theme is Indian Spirits.

2 opmerkingen:

Janny de Roo zei

De kleuren vind ik prachtig !
Succes met de verkiezingen...!

Doreen G zei

I love how these pages are looking Jacqueline-really beautiful.