woensdag 11 november 2009

The next two pages




De volgende twee bladzijden, ik twijfel nu toch weer…gisteren dacht ik er over om misschien er nog zwart toe te voegen, vandaag heb ik me weer bedacht. Ik kies er toch voor om het zwart aan het andere boek toe te voegen???? Of toch niet? Ik zit ook te twijfelen over het ruggetje van het boek. Zal ik het zo strak laten of zal ik een apart ruggetje maken, en doe ik dat dan van bestaande stof, misschien brokaat of zal ik zelf een ruggetje maken van garens? Eerst de bladzijden maar eens klaar en dan kijken wat het mist…..

De next two pages, I doubt again…yesterday I was thinking to add some black yarn; today I change my mind again. I think I will chose to add the black to the other book??? Or not? I also doubt over the spine from this book. Shall I leave it this way, or shall I make spine and I will a take a normal fabric for it, maybe brokaat or shall I make a spine from yarns? First I have to finish the pages and see what is missing…

Geen opmerkingen: