vrijdag 13 november 2009

First pages Book II





De eerste pagina's van boek twee. Ik heb de spanning heel hoog gezet om de steken een beetje te vervormen. Ik vind het kleurcontrast zo wel mooi maar het word wel allemaal heel strak. Ik ga me nu afvragen wat er gebeurd zou zijn (want ik denk toch dat ik op deze manier verder ga) als ik er ander materiaal bij zou gebruiken. Misschien dat ik nog een keer dezelfde ondergrond ga gebruiken en dan met ander materiaal zoals tule etc. Dit is duidelijk een zoektocht en ik moet het gewoon maar laten gebeuren, kijken wat er uiteindelijk van komt. Het maakt allemaal deel uit van het leerproces!
The first two pages from book II. I turned the tension up, so that the stitches transform. I like the colour contrast but it is al very streamlined. I wonder now what would had happen (I think I will put this threw anyway) if I used some other material like tule etc. It is clearly a search and I just have to let it happen, see how it turns out. It is all part of the learning proces!

1 opmerking:

Samantha Marshall zei

I just love the stitching detail on these pages.