dinsdag 29 september 2009

Exhibitions




Het gaat goed met TeXui, we hebben een heleboel tentoonstellingen in het vooruitzicht. Te beginnen met de handwerkbeurs in Ahoy – Rotterdam op 16 oktober. Dat betekend dat er nog even hard gewerkt moet worden deze week. Nu ik deze vakantie niet precies heb kunnen doen wat ik in gedachte had moet ik over tot plan B en dat betekend een heleboel werk afmaken zodat er toch een aantal werken hangen die nog niet eerder tentoon zijn gesteld. Ik heb nog aardig wat liggen wat niet veel werk meer nodig heeft maar wat ik toch iedere keer weer uitstel. Gelukkig heb ik deze week nog vrij dus kan ik proberen alles zoveel mogelijk zien af te krijgen. Deze quilt is eigenlijk het enige wat ik deze vakantie heb kunnen doen en hij is nog niet eens af...............

It goes very well with TeXui, we have a lot of exhibitions coming up. Starting with the handwerkbeurs in Ahoy – Rotterdam on 16 October. This means that this week needs a lot of work. Now that I couldn’t do what I wanted to do this holiday, I have to go over to plan B, this means finishing a lot of work so that there will be some work that have never been exhibited. I have a lot of pieces who don’t need much work anymore, but I keep delaying it. Fortunately I still have this week free from work so I can try to do as much as possible. This quilt is the only piece I work on during the holiday and it isn’t even finished………….

3 opmerkingen:

Corryna zei

Wat doe je dan nog hier op je blog.... ;-)

Aan het werk jij :-).

Helaas ga ik niet naar de handwerkbeurs. Ik ben wel benieuwd naar je nieuwste werk. Misschien kan ik het straks nog eens elders bekijken. De kleuren van de quilt die je hier laat zien zijn in elk geval mooi. Je hebt de stof mooi bewerkt.

LOVE STITCHING RED zei

I am sure you will get your beautiful work done Jacqueline

Best wishes
Carolyn

Sandra zei

Weer opgeknapt? Ik zal eens even gaan kijken op de handwerkbeurs. Werken onder stress, altijd lekker!