woensdag 20 augustus 2008



Geen goede start van de week dus. Toch lag er thuis leuke post op me te wachten twee ATC’s, één van Gunnel en één van Laurence. Ze zijn erg leuk, allebei heel erg bedankt. Ook heb ik in de tussentijd twee nominaties gekregen, één van Sam (hadden ze die creditcard maar volgestort voor Birmingham, LOL) en één van Sanderijn. Hartelijk dank allebei, ik waardeer het zeer. Op dit moment is het thuis zo hectisch dat ik het nomineren even over sla. Ik draag hem op aan jullie allemaal, want zonder blog lezers waren er ook geen blogs. Morgen een verslag van mijn aankopen…..

Not a very good start this week. Although there was some nice mail waiting for me when I came home, two ATC’s , one from Gunnel and one from Laurence. They are lovely, thank you both very much! In the mean while I got also two nominations, one from Sam (did they loaded that creditcard before Birmingham, LOL) and one from Sanderijn. Thank you both very much, I appreciate it very much! At this moment it is very hectic at home, so I skip the nominations this time. I want to nominate al of you, the blog readers, because without readers there wouldn’t be any blogs at all.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Jacqueline, dank je voor je berichtje op mijn blog! Als je mij even zou willen emailen, dan kan ik de class voor je regelen! groetjes sanderijn. snowsrm@hotmal.com