dinsdag 30 maart 2010

no news


Iedereen heel erg bedankt voor jullie steun, het doet me heel goed. Nog niet veel nieuws, ze hebben het in beraad genomen. Ik ben heel benieuwd…… de afgelopen dagen gewoon niets gedaan. Ik was zo moe, had gewoon geen energie meer. Ik ga alles van de week weer maar eens proberen op te pikken, voor mijn gevoel ben ik al weken niet in mijn werkkamer geweest. Colours of Africa komt al aardig dichterbij en ik moet nog heel veel doen. Ik heb niet zoveel gekocht in Leiden, wel mooi papier en wat vlas, misschien dat ik daar nog eens iets mee kan doen. Nieuw boekje of zo. Oh, ja, ik heb ook nog wat silkrods gekocht en wat draden. De tas is verder nog niet eens open geweest dus ik zit me suf te piekeren wat nog meer…..ga direct eens even kijken. Wie weet wat ik nog tegenkom.

Thanks everybody for the support, it is really appreciated. Not much news yet, they will think about the objection. I am very curious what they will decide….the past days I didn’t do anything. I was so tired; I didn’t had any energy at all. This week I am trying to pick up the pieces, it seems ages since I visit my study. Colours of Africa is coming up soon and there’s so much work to do. I didn’t bought much in Leiden, some paper and flax, maybe I can do something with that, like a new book. I also bought some silkrods and yarn. I didn’t even open the bag so I can’t even remember what material I bought......I have to go upstairs to look at it. Who knows maybe I get inspired.

Geen opmerkingen: