dinsdag 3 juni 2014

New job







Vanaf 1 mei heb ik een nieuwe fulltime baan dus wat minder tijd om creatief bezig te zijn. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, dus tussen de bedrijven door ben ik toch aan het borduren. Voor mij werkt het het best als het een combinatie van materialen is heb ik al gemerkt. Alleen borduurwerk vind ik vaak saai worden. Dit is een combinatie van gesmolten landbouw vlies, puff paint en borduursteken.

Since 1 may I got a new fulltime job so less time to do something creative. But in between  I do some embroidery. For me it works best if it's a combination of materials is I have noticed. Embroidery only I often find boring. This is a combination of melted agriculture fleece, puff paint and embroidery stitches.

5 opmerkingen:

joke zei

Prachtig werk. Ik ben op het moment ook veel aan het borduren. Maar dan meer als ontspanning. Ik lijk wel volkomen inspiratieloos te zijn op het moment, dus een passende ondergrond maken zit er nog even niet in ben ik bang ;-) Maar de combinatie is prachtig! En de nieuwe baan is wat je me vertelde onderweg naar Maarn?

Jo Huijsman zei

Prachtig en fijn dat je toch tijd blijft besteden aan je hobby.

Jo Huijsman zei

Mooi hoor en fijn dat je toch tijd weet te vinden voor je hobby

Janny de Roo zei

Ziet er interessant uit....
Landbouwvlies....? wat tegen insecten wordt gebruikt....?

Marit zei

Hallo Jacqueline. Ik zag gisteren je werk op de kunstmarkt in Middelburg (Abdijplein) en wilde je even zeggen dat ik erg onder de indruk was/ben van vooral je fibre-boekjes: prachtig! Ik 'hou je in de gaten' vanaf nu... Liefs, Marit