maandag 3 december 2012

Quiet



Het was even stil op mijn blog, ik ben een paar dagen op een stedentrip geweest. Vorige week ook nog een weekje vakantie, de bedoeling was om heel de week aan de twee tentoonstellingen van april 2013 te werken.  Dat is er sneller dan je denkt, helaas heb ik wel veel gewerkt maar toch weinig voor elkaar gekregen. Nadat ik drie werken afgemaakt had, besloot ik dat het toch niet was wat ik wilde... Nu dus weer over nieuw beginnen. Frustrerend, dus delaatste handgeschepte papiertjes tot een boekje verwerkt en een grote stapel zijdepapier gemaakt. En wat ga ik nu eens met die tentoonstellingen doen.....daar moet ik nog eens goed over nadenken

It was quiet on my blog for a while, I went on a city tour for a couple off days. Last week I had one week of holiday left, I had the purpose to work on the two exhibitions for april 2013. It will be april before you know it, unfortunately I worked a lot but didn´t accomplish much. After I finished three works I decided that it wasn´t what I wanted.....So I´ll start over again. Frustrated, so made with  the last of the handmade paper a little book and make a lot of silk paper. And what I am going to do with these exhibitions............have to think about it.

3 opmerkingen:

sharon young zei

Beautiful book, Jacqueline, good luck with your exhibition preparation.

Janny de Roo zei

en je bedenkingen opschrijven lijkt mij....ik ben zelf zo chaotisch, dat dat voor mij wel noodzakelijk is.

christina zei

Dat is balen zeg dat je niet tevreden was met het resultaat. In jouw geval kun je ook niet met 1 stuk volstaan. Je hebt je eigen tt. Ik verheug me er zo op, want ik kom zeker kijken.

Hoop voor jou dat je volgende stuk meer naar tevredenheid is.