zondag 15 juli 2012

Time flies







De tijd vliegt voorbij, inmiddels is de opening van mijn tentoonstelling weer al achter de rug. Helaas heb ik maar heel weinig foto's gemaakt, te druk aan het kletsen geweest. Ik heb wel een foto gemaakt waarop je kunt zien hoe mooi de combinatie van de exposanten is. De opening in de synagoge was heel bijzonder en ook een beetje plechtig, daar kom je toch niet dagelijks. Vandaag was ik met Annette en haar dochters op de Fantasy fair in Wouw. Ik heb enorm genoten, wat een sfeer en al die kostuums!!!!Omdat niet alles te koop is als je in ieder geval iets origineels wilt maken veel mensen zelf hun kostuum. Wat een creativiteit, het bos vibreerde er van. Heel inspirerend.....

2 opmerkingen:

christina zei

Een genot voor het oog om naar te kijken.

sharon young zei

Looks like great fun. Love the pics of your work, especially the top one.