zondag 3 juli 2011

Cleaning up




Ik ben nog niet echt opgeschoten vandaag, eigenlijk zou ik de zolder gaan opruimen maar ik ben een beetje in mijn werkkamer blijven hangen. Op zoek naar een boekje wat ik wilde gebruiken om werk in op te bergen….nadat ik alle laden had doorgespit (ik kwam van alles en nog wat tegen) Was ik al een paar uur verder en had het geen zin meer om er alsnog aan te beginnen. Ik ben eigenlijk met teveel dingen tegelijk bezig. Vrijdag ben ik met mijn zus naar de veiling geweest, dat is eigenlijk een grote rommelmarkt maar dan overdekt, en daar heb ik een aantal doosjes gekocht die ik voor mijn boekjes wil gaan gebruiken. Er staat er nu een in de grondverf en ik ben nu bezig het boekje er voor te ontwerpen. Verder heb ik nog een ander kistje waar allemaal kleine boekjes in komen, en ook daar ben ik eerst een plan voor aan het maken. Ik twijfel nog een beetje over de kleuren. Hierna heb ik ook nog een heleboel stof tevoorschijn getrokken dus je begrijpt wel dat er van mijn opgeruimde werkkamer niet veel meer over is. Terwijl ik naar het boekje aan het zoeken was kwam ik ook nog een schetsboek van en aantal jaar geleden tegen. Nu vind ik er eigenlijk niet veel meer aan maar ik was eigenlijk verrast door de randen van de pagina´s. Ik was compleet vergeten dat ik dat op die manier had gedaan. Dat vind ik er wel mooi aan dus dat wil ik nog een keer gaan gebruiken. Wat ook heel grappig is dat ik, terwijl ik aan mijn bureau zat te werken, ik opzij keek en een paar onbekende textiel boeken zag staan. Deze boeken heb ik in Val d´Argent gekocht en nadat ik thuis ben gekomen heb ik ze op de boekenplank er bij gezet en door alle andere gebeurtenissen ben ik ze compleet vergeten. Verrassing dus! Dit wordt een heleboel studeren deze week. Begin je al een idee te krijgen wat een warboel van ideeën ik op dit moment in mijn hoofd heb, ik spring van de hak op de tak.

I didn´t come very far with cleaning up the attic. I sort off lost my time in my study by searching for a book to store my little works in. After I looked in every drawer (I came across so many nice things)it was a couple of hours later and I didn’t feel like going to the attic again. I am working on too much things at the same time I guess. Friday I went with my sister to the Auction, that is actually a large flea market but than with a roof, and I bought some little boxes that I want to use for my books. There is now one drying on my desk, and I am busy with making a plan for the book. There is also another one that I want to contain some small books and I am designing a plan for this one as well. I am still doubting about the colours. After that I took a lot of fabric from the shelve, so you can imagine that there is nothing left from my beautiful organized study. While I was searching for the book, I came across a sketchbook that I made a couple of years ago. I don’t like it anymore but I was totally surprised by the sides form the pages. I forgot I painted them in this way. So I want to use that design again. Also very funny that, while I was working on my desk I looks side wards and some unknown textile books. These books I bought in Val d’Argent last year and when I came home I put them with my other books and completely forgot about them because of the accident. Surprise! This is going to be a lot of studying this week. Can you imagine what a mess of ideas I have in my head?

Geen opmerkingen: