donderdag 16 juni 2011

Exhibitions






Het valt toch tegen om een paar keer per week te bloggen, vooral als er ook nog feestdagen tussen zitten. Het lukt me ook nog niet om iedereen persoonlijk terug te mailen, dat komt ook omdat mijn computer vreselijk traag is. Ik heb een nieuwe in bestelling staan, maar dat duurt wel lang op het moment. Inmiddels is de tweede opening achter de rug en komende zaterdag staat de volgende opening weer al gepland samen met TeXui dit keer.
Het is wel lekker kort achter elkaar in ieder geval, hierna kan ik weer eens lekker gaan werken. Geen verplichtingen meer. De opening in Baarland is geweldig goed bezocht en geeft me weer energie om nieuwe dingen te ondernemen. Hier is een impressie van de expositie in Rijsbergen.


It isn’t that easy to blog several times a week, especially when there some holidays in between. I can’t manage to write everyone back in person yet, my computer is really slow. I have ordered a new one but it is still in backorder. In the mean while the second official opening is already been and next saturday I have another one together with TeXui this time. It is really going fast, but I don’t care because after they are all done, I can work on new work again. No more . The opening at Baarland was very well visited and gives me a lot of new energy to work on some new things. Here's an impression from the exhibition in Rijsbergen.

2 opmerkingen:

marjolijn zei

Fijn te lezen dat het weer beter met je gaat. Kan me voorstellen dat je zeer heftige maanden achter de rug hebt.
En wat een prachtig werk maken jullie bij Texui. Ik heb het al een paar maal bewonderd en hoop het in Birmingham ook te zien.
groeten, Marjolijn

Julie zei

What a lovely place to stage an exhibition. I'm glad life is getting back to more normal things and I hope Arend is making good progress.